سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت بین کامپوزیت IPS با دیگر ونیر ها در چیست:

در این مقاله شما را کامپوزیت IPSن آشنا می کنیم. امروزه مردم حاضرند زمان و پول زیادی را برای یافتن و داشتن دندان های زیبا و بی نقص سرمایه گذاری کنند. این به این دلیل است که زیبایی دندان های شما تاثیر زیادی بر روی صورت شما دارد. روش های مختلفی برای زیبایی دندان ها وجود دارد که لکامپوزیت IPS محبوب ترین آنها هستند. با استفاده از روش لمینت می توانید با اصلاح عیوبی مانند زردی دندان ها، دندان های کج و نامنظم، فاصله بین دندان ها و شکستگی و بریدگی روکش دندان، دندان هایی زیبا و بی عیب داشته باشید. روکش های لمینت در جلوی دندان ها قرار می گیرند تا عیوب را اصلاح کنند.

 

 

کامپوزیت IPS

 

 

 

کامپوزیت IPS  چیست :

کامپوزیت IPS یکی از برندهای معروف کامپوزیت دندان است که عمر و ماندگاری الایی دارد و می تواند مشکلات مختلف دندانی را برطرف کند. شرکت های مختلف اروپایی و آمریکایی برندهای مختلف کامپوزیت دندان را با کیفیت و ماندگاری بسیار بالا تولید می کنند. اما اکثر متقاضیان کامپوزیت در مشهد برند IPS را انتخاب می کنند. دندان هایی که با کامپوزیت IPS صاف می شوند بسیار شبیه دندان های طبیعی هستند و شکل دهی و صیقل دادن آنها آسان تر است.رزین کامپوزیت IPS با افزودن ذرات سرامیکی برای افزایش استحکام و مقاومت در برابر تغییر رنگ از سایر برندهای رزین کامپوزیت دندان متمایز می شود.

 

 

کامپوزیت IPS

 

 

 

تفاوت بین کامپوزیت IPS با دیگر ونیر ها در چیست:

 

اصلی ترین مود مفاوت بالا و طول عمر کامپوزیت ips به دلیل متریال به کار رفته نسبت به سایر برندها بیشتر است، بنابراین قیمت این برند کمی بالاتر از سایر برندهای روکش می باشد. با این حال، کامپوزیت های IPS نسبت به لمینت های دندانی سرامیکی ارزان تر هستند و برای نصب نیازی به تراش مینای دندان ندارند. لمینت سرامیکی اغلب به عنوان یک پوشش نازک روی دندان های بریده شده برای اصلاح مشکلات دندانی اعمال می شود.

 

 

 

کامپوزیت IPS

 

 

جمع بندی :

امروزه مردم بیش از هر زمان دیگری نگران زیبایی و سلامت دندان های خود هستند. راه های زیادی برای زیبایی دندان وجود دارد که لمینت یکی از بهترین و بادوام ترین آنهاست. برخی از افراد ممکن است به دلایل مختلفی از وضعیت دندان های خود ناراضی باشند و مایل به تغییر آن باشند. این افراد می توانند به دندانپزشک یا دندانپزشک مراجعه کنند و دندان های خود را لمینت کنند.در این مقاله تمام تلاش خود را کرده ایم کامپوزیت های IPS آشنا کنیم. از شما برای به اشتراک گذاری این مقاله بسیار سپاسگزارم. اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید با سایت دکتر در میان بگذارید.