سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم قبول و بعد خرید لمینت متحرک دندان چیست

بدون شک مردان و پسرانی  را در اطراف خود دیده باشید که دندان های لمینت اسنپ اسمایل انجام داده اند. این سوال پیش می آید:  لمینت متحرک چیست؟ از چه ماده ای است که دندان ها را می پوشاند. این ماده اغلب خمیر سیلیکونی نامیده می شود و در دندانپزشکی  و خانه انجام میشود که از لایه های نازکی از مواد خمیری را بر روی دندان ها تشکیل داده و قرار می دهند تا زیبایی را به به شما خودارائه دهند سو اسمایل مزایای زیادی دارد و نسبت به عملکرد آن قیمت ارازنی دارد. با گذاشتن و قرار دادن  روکش موقت روی دندان‌ شما، تمام لکه‌های ناخوشایند را از روی دندان‌های شما حذف میشود و لبخند شما را خفن تر  می‌کنید. علاوه بر سفید کردن دندان‌ها، انواع شکستگی‌ها، لب‌های ترک خورده، نامرتبی  را پوشش می‌دهد و ظاهر لثه و دندان‌های شما را بهبود می‌بخشد.

 

 

آیا اسنپ اسمایل نیاز به مراقبت دارد یا خیر

 

 

آیا اسنپ اسمایل نیاز به مراقبت دارد یا خیر:

خرید لمینت متحرک دندان یک ماده پوشاننده موقت  است که در برابر آسیب های رایج دندانی مانند دندان مقاوم است. مراقبت های مختلف قبل و بعد از کاور متحرک نقش تعیین کننده ای در طول عمر آن داردلمینت می تواند به مرور زمان  تغییر رنگ هم داشته باشد، بنابراین نگهداری اولیه می تواند به جلوگیری از این مشکل کمک کند.ترو اسمایل مانند دندان های طبیعی نیاز به مراقبت زیادی ندارد یعنی فقط کافی است بعد استفاده آن را از دهان خارج و شست شو نمایید یا اگر میخواهید دوباره استفاده کنید حتما دهانتان و دندان تمیز باشد چون اگر رنگی باشد جذب خمیر و کاهش طول عمر خمیر خواهد شد البته از مصرف غذای رنگی هم خود داری نمایید و بهتر است موقع میل کردن مواد خوارکی از دندان خارج کنید.

 

 

نکات مهم  قبول و بعد خرید لمینت متحرک دندان چیست

 

 

 

نکات مهم  قبول و بعد خرید لمینت متحرک دندان چیست :

 

  •  ابتدا باید قبل تهیه اسنپ اسمایل شرایط. دندان های خود را چک نمایید
  • این محصول یک محصول درجه یک و دائمی نیست
  • در صورت نیاز به محصول درحه یک باید از دندانسازی تهیه شود نه فروشگاه اینترنتی
  • در صوتر داتشن حساسیت از محصول استفاده نشود
  • این محصول نیازی به تراشیده زدن دندان ندارد
  • از خوردن مواد غذایی بسیار داغ با اسنپ اسمایل پرهیز نمایید
  • بعد از لمینت استفاده روکش موقت از خوردن هر گونه غذاهای رنگی دار نظیر قهوه، چای، نوشابه دوری کنید
  • اگر مشکلات دندانی داردیبه پزشک مراجعه کنید
  • اگر فعالیت ورزشی سنگین انجام میدهید لمینت را خارج نمایید
  •  مواد غذایی سخت استفاده نکنید
  • استفاده از نخ دندان برایا نسپ اسمایل مناسب نیست چون خطوط دندان ان یکپارچه است

 

 

 

لمینت متحرک دندان دوپکا

 

 

 

جمع بندی :

بیگ اسمایل با تمام مزایایی که دارد معایبی نیز دارد. این احتمال وجود دارد که لمینت به دلیلفشار خوردن مواد غذایی اسیب ببنید، یا اگر همیشه استافده شود باعث شود دندان شما درد بگیرید و این یعنی نباید این محصولات را 24 ساعته استفاده کرد بلکه باید فقط زمانی که قصد رفتن به مکان مهمی دارید ان را روی دندان خود قرار بدهید حتما اگر خودتان نسخه خانگی لمینت متحرک را خریداری میکنید حتما قالب گیری را درست انجام بدهید و دقیقا خمیر به اندازه دندان شما باشد و اضافه های خمیر به لثه شما تماس نداشته باشد و نکته اخر این که اگر دندان خیلی پوسیده دارید و جای خالی دندان زیادی دارید بهتر است از محصول استفاده کنید.